Skip to content
Ressursbank i kroppsøving, fysisk aktivitet og dybdelæring.
  • Ressursbank
    • Kroppsøving
    • Dybdelæring
  • Om oss
  • Kontakt oss
  • Kjøp tilgang
  • Min konto
    • Logg inn
    • Glemt passord
  • FAQ
  • 0
0 Meny Lukk
  • Ressursbank
    • Kroppsøving
    • Dybdelæring
  • Om oss
  • Kontakt oss
  • Kjøp tilgang
  • Min konto
    • Logg inn
    • Glemt passord
  • FAQ
  • 0
Filtrer på kompetansemål LK20
  • Kode en LEGO labyrint
    • Kode en LEGO labyrint
    • Kode en LEGO labyrint

  • Bygg en bro
    • Bygg en bro
    • Bygg en bro

  • Oljesøl
    • Oljesøl
    • Oljesøl

  • Regnbue LEGO-utfordringer
    • Regnbue LEGO-utfordringer
    • Regnbue LEGO-utfordringer

  • Bygg en LEGO Regnbue
    • Bygg en LEGO Regnbue
    • Bygg en LEGO Regnbue

  • Påskemosaikk med LEGO
    • Påskemosaikk med LEGO
    • Påskemosaikk med LEGO

  • LEGO Gravitasjon TIE Fighter
    • LEGO Gravitasjon TIE Fighter
    • LEGO Gravitasjon TIE Fighter

  • Bruk LEGO-Klosser for effektivt forbedre matematikkferdigheter
    • Bruk LEGO-Klosser for effektivt forbedre matematikkferdigheter
    • Bruk LEGO-Klosser for effektivt forbedre matematikkferdigheter

  • Plassholder bilde
    • Plassholder bilde
    • Koding motiverer til skriving

  • Mars-landing med roboter
    • Mars-landing med roboter
    • Mars-landing med roboter

  • Robotstøvsuger
    • Robotstøvsuger
    • Robotstøvsuger

  • Monkey Island i engelsktimen
    • Monkey Island i engelsktimen
    • Monkey Island i engelsktimen

  • Plassholder bilde
    • Plassholder bilde
    • Ubrukelige roboter med micro:bit

  • Plassholder bilde
    • Plassholder bilde
    • Kom i gang med micro:bit

  • Plassholder bilde
    • Plassholder bilde
    • Selvvannende plante med micro:bit

  • Plassholder bilde
    • Plassholder bilde
    • Programmer et trafikklys med Arduino

  • Plassholder bilde
    • Plassholder bilde
    • The Frostrune

  • Plassholder bilde
    • Plassholder bilde
    • Bruk av dataspill som skrivestarter

  • Plassholder bilde
    • Plassholder bilde
    • Å starte med koding i barnehagen

  • Plassholder bilde
    • Plassholder bilde
    • Programmering med Bee-Bot på 2.trinn: Del 2

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Søk i ressursbanken

Kategorier

  • Alle undervisningsopplegg (603)
  • Dybdelæring (143)
    • Barnehage (10)
    • Dybdelæring (30)
    • Engelsk (13)
    • Høytider (3)
    • Koding (29)
    • Kommunikasjon (57)
    • Kreativitet (69)
    • Kritisk tenkning (39)
    • Kunst og håndverk (11)
    • LEGO (39)
    • Matematikk (52)
    • Minecraft Edu (10)
    • Naturfag (21)
    • Norsk (22)
    • Problemløsning (72)
    • Rike oppgaver (45)
    • Samarbeid (77)
    • Samfunnsfag (3)
    • Språk (5)
    • STEM/STEAM (84)
    • Tverrfaglige startere (6)
    • Tverrfaglige temaer (21)
    • Uteskole (3)
  • Kroppsøving (478)

Kontakt oss

  • kontakt@dybding.no
  • Org.nr: 926 423 479
  • Kjøps- og brukervilkår
  • Personvernerklæring
Facebook Instagram Snapchat

© Gymtroll – Dybding 2021

Få 10% rabatt på valgfri årslisens. Bruk kupongkode: DYBDING i kassen! Fjern

Filtrer på kompetansemål – LK20

Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier


Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier


Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier


Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier


Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier


Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier


Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier