Skip to content
Ressursbank
Kroppsøving
Dybdelæring
Om oss
Kontakt oss
Kjøp tilgang
Min konto
Logg inn
Glemt passord
FAQ
0
0
Meny
Lukk
Ressursbank
Kroppsøving
Dybdelæring
Om oss
Kontakt oss
Kjøp tilgang
Min konto
Logg inn
Glemt passord
FAQ
0
Filtrer på kompetansemål LK20
Togoppgaven
Filtrer på kompetansemål – LK20
Kroppsøving etter 2.trinn
Forstå og praktisere enkle reglar for samspel i ulike bevegelsesaktivitetar
Forstå og praktisere turreglar og bruke klede etter vêr og forhold i naturen
Leike og utføre grunnleggjande øvingar med tilvenning til vatn, som å dykke, flyte, gli, skape framdrift, hoppe uti og orientere seg i vatn
Leike og vere med saman med andre i aktivitet i varierte bevegelsesmiljø
Øve på å avlevere, ta imot og leike med ulike reiskapar og balltypar
Utforske eigen kroppsleg bevegelse i leik og andre aktivitetar, åleine og saman med andre
Utforske naturen i nærmiljøet med varierte aktivitetar til ulike årstider
Utforske og gjennomføre grunnleggjande bevegelsar som å krype, gå, springe, hinke, satse, lande, vende og rulle i ulike miljø ut frå eigne føresetnader
Kroppsøving etter 4.trinn
Bruke kroppen til å utforske aktivitetar og utvikle grunnleggjande bevegelsar
Forstå kroppsleg ulikskap mellom seg sjølv og andre, og inkludere andre i ulike bevegelsesaktivitetar
Forstå og bruke reglar for samhandling i spel og bevegelsesaktivitetar
Øve på og bruke basisferdigheiter som å føre, kaste, sprette, sparke og ta imot ball i ulike bevegelsesaktivitetar
Symjedyktig ved å falle uti på djupt vatn, symje 100 m på magen, og dykke ned og hente gjenstand med hendene, stoppe, kvile i 3 min, så symje 100 m på rygg og ta seg opp på land
Utforske og gjennomføre leikar, idrettsaktivitetar, dansar og andre bevegelsesaktivitetar
Utforske uteaktivitetar og samarbeide med andre under vekslande årstider i nærmiljøet
Kroppsøving etter 7.trinn
Bruke nærmiljøet og utforske lokale kulturar for friluftsliv
Forstå og praktisere reglar for aktivitet og spel og respektere resultata
Forstå ulikskapar mellom seg sjølv og andre og delta i bevegelsesaktivitetar som kan vere tilpassa ikkje berre eigne føresetnader, men òg andre sine
Gjennomføre aktivitetar ut frå eigne interesser og føresetnader i dans, friluftsliv, idrettsaktivitetar og andre bevegelsesaktivitetar
Gjere greie for allemannsretten under ferdsel og opphald i naturen
Øve på samansette bevegelsar, åleine og saman med andre
Utforske og gjennomføre leik og spel saman med andre i ulike bevegelsesaktivitetar
Utføre grunnleggjande teknikkar i symjing på magen, på ryggen og under vatn
Vurdere sikkerheit i uteaktivitet og naturferdsel og gjennomføre sjølvberging i vatn
Kroppsøving etter 10.trinn
Anerkjenne ulikskap mellom seg sjølv og andre i bevegelsesaktivitetar og inkludere alle, uavhengig av føresetnader
Bruke eigne ferdigheiter og kunnskapar på ein slik måte at det kan medverke til framgang for andre
Øve på og gjennomføre danseaktivitetar frå ungdomskulturar og andre kulturar, og saman med medelevar skape og presentere dansekomposisjonar
Trene på og utvikle ferdigheiter i varierte bevegelsesaktivitetar
Utforske eigne moglegheiter til trening, helse og velvære gjennom leik, dans, friluftsliv, idrettsaktivitetar og andre bevegelsesaktivitetar
Kroppsøving etter VG1
Bruke eigne ferdigheiter og kunnskapar til å samarbeide og bidra til å gjere andre gode i aktivitet og samspel
Trene på og skape nye variantar av leik, bevegelsesaktivitet og dans saman med andre
Kroppsøving etter VG2
Gjennomføre leikar, idrettsaktivitetar og andre bevegelsesaktivitetar og forstå korleis ulike aktivitetar påverkar og utviklar koordinasjon, styrke, uthald og bevegelegheit
Praktisere reglar for å delta i ulike bevegelsesaktivitetar og medverke til læring for andre
Kroppsøving etter VG3
Beskrive og drøfte samanhengar mellom bevegelse, kropp, trening og helse i samfunnet
Øve på og utvikle kunnskapar og ferdigheiter i ulike bevegelsesaktivitetar ut frå eigne føresetnader
Planleggje, gjennomføre og vurdere eigentrening og forklare korleis dette kan medverke til ein fysisk aktiv og helsefremjande livsstil etter avslutta skulegang
Samarbeide om å løyse praktiske oppgåver i eit læringsfellesskap og ut frå øving og aktivitet reflektere over korleis eigen medverknad kan påverke andre
Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier
Norsk etter 2.trinn
Beskrive og fortelle muntlig og skriftlig
Bruke store og små bokstaver, punktum, spørsmålstegn og utropstegn i tekster og samtale om egne og andres tekster
Lage tekster som kombinerer skrift med bilder
Lese med sammenheng og forståelse på papir og digitalt og bruke enkle strategier for leseforståelse
Lytte, ta ordet etter tur og begrunne egne meninger i samtaler
Skrive tekster for hånd og med tastatur
Trekke bokstavlyder sammen til ord under lesing og skriving
Uttrykke tekstopplevelser gjennom lek, sang, tegning, skriving og andre kreative aktiviteter
Norsk etter 4.trinn
Beskrive, fortelle og argumentere muntlig og skriftlig og bruke språket på kreative måter
Bruke komma og andre skilletegn i tekster
Følge opp innspill fra andre i faglige samtaler og stille oppklarende og utdypende spørsmål
Kombinere ulike uttrykksformer i sammensatte tekster
Skrive tekster med funksjonell håndskrift og med tastatur
Utforske og formidle tekster gjennom samtale, skriving, lek, bevegelse og andre kreative uttrykk
Norsk etter 7.trinn
Beskrive, fortelle, argumentere og reflektere i ulike muntlige og skriftlige sjangre og for ulike formål
Bruke fagspråk og kunnskap om ordklasser og setningsoppbygning i samtale om egne og andres tekster
Bruke lesestrategier tilpasset formålet med lesingen
Gi tilbakemelding på medelevers tekster ut fra kriterier og bruke tilbakemeldinger i bearbeiding av egne tekster
Leke med språket og prøve ut ulike virkemidler og framstillingsmåter i muntlige og skriftlige tekster
Lytte til og videreutvikle innspill fra andre og begrunne egne standpunkter i samtaler
Orientere seg i faglige kilder på bibliotek og digitalt, vurdere hvor pålitelige kildene er, og vise til kilder i egne tekster
Presentere faglige emner muntlig med og uten digitale ressurser
Prøve ut skriving av tekster på sidemål
Skrive tekster med funksjonell håndskrift og med flyt på tastatur
Skrive tekster med tydelig struktur og mestre sentrale regler for rettskriving, ordbøying og tegnsetting
Utforske og beskrive samspillet mellom skrift, bilder og andre uttrykksformer og lage egne sammensatte tekster
Norsk etter 10.trinn
Beskrive og reflektere over egen bruk av lesestrategier i lesing av skjønnlitteratur og sakprosa
Bruke fagspråk og argumentere saklig i diskusjoner, samtaler, muntlige presentasjoner og skriftlige framstillinger om norskfaglige og tverrfaglige temaer
Bruke fagspråk og kunnskap om grammatikk, tekststruktur og sjanger i samtale om og bearbeiding av tekster
Bruke kilder på en kritisk måte, markere sitater og vise til kilder på en etterrettelig måte i egne tekster
Informere, fortelle, argumentere og reflektere i ulike muntlige og skriftlige sjangre og for ulike formål tilpasset mottaker og medium
Lage sammensatte tekster og begrunne valg av uttrykksformer
Lese skjønnlitteratur og sakprosa på bokmål og nynorsk og i oversettelse fra samiske og andre språk, og reflektere over tekstenes formål, innhold, sjangertrekk og virkemidler
Skrive tekster med funksjonell tekstbinding og riktig tegnsetting og mestre rettskriving og ordbøying på hovedmål og sidemål
Uttrykke seg i ulike sjangre og eksperimentere med sjangre på kreative måter
Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier
Matematikk etter 2.trinn
Beskrive posisjonssystemet ved hjelp av ulike representasjonar.
Eksperimentere med teljing både framlengs og baklengs, velje ulike startpunkt og ulik differanse og beskrive mønster i teljingane.
Kjenne att og beskrive repeterande einingar i mønster og lage eigne mønster.
Lage og følgje reglar og trinnvise instruksjonar i leik og spel.
Måle og samanlikne storleikar som gjeld lengd og areal, ved hjelp av ikkje-standardiserte og standardiserte måleiningar, beskrive korleis og samtale om resultata.
Ordne tal, mengder og former ut frå eigenskapar, samanlikne dei og reflektere over om dei kan ordnast på fleire måtar.
Plassere tal på tallinja og bruke tallinja i rekning og problemløysing.
Utforske addisjon og subtraksjon og bruke dette til å formulere og løyse problem frå leik og eigen kvardag.
Utforske den kommutative og den assosiative eigenskapen ved addisjon og bruke dette i hovudrekning.
Utforske og beskrive generelle eigenskapar ved partal og oddetal.
Utforske tal, mengder og teljing i leik, natur, biletkunst, musikk og barnelitteratur, representere tala på ulike måtar og omsetje mellom dei ulike representasjonane.
Utforske, teikne og beskrive geometriske figurar frå sitt eige nærmiljø og argumentere for måtar å sortere dei på etter eigenskapar.
Matematikk etter 3.trinn
Beskrive likskap og ulikskap i samanlikning av storleikar, mengder, uttrykk og tal og bruke likskaps- og ulikskapsteikn.
Bruke kommutative, assosiative og distributive eigenskapar til å utforske og beskrive strategiar i multiplikasjon.
Bruke ulike måleiningar for lengd og masse i praktiske situasjonar og grunngi valet av måleining.
Eksperimentere med og forklare plasseringar i koordinatsystemet.
Lage og følgje reglar og trinnvise instruksjonar i leik og spel knytte til koordinatsystemet.
Representere multiplikasjon på ulike måtar og omsetje mellom dei ulike representasjonane.
Utforske multiplikasjon ved teljing.
Utforske og forklare samanhengar mellom addisjon og subtraksjon og bruke det i hovudrekning og problemløysing.
Matematikk etter 4.trinn
Bruke ikkje-standardiserte måleiningar for areal og volum i praktiske situasjonar og grunngi valet av måleining.
Lage algoritmar og uttrykkje dei ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer.
Lage rekneuttrykk til praktiske situasjonar og finne praktiske situasjonar som passar til oppgitte rekneuttrykk.
Modellere situasjonar frå sin eigen kvardag og forklare tenkjemåtane sine.
Utforske og beskrive strukturar og mønster i leik og spel.
Utforske og forklare samanhengar mellom dei fire rekneartane og bruke samanhengane formålstenleg i utrekningar.
Utforske, beskrive og samanlikne eigenskapar ved to- og tredimensjonale figurar ved å bruke vinklar, kantar og hjørne.
Matematikk etter 5.trinn
Formulere og løyse problem frå eigen kvardag som har med brøk å gjere.
Lage og programmere algoritmar med bruk av variablar, vilkår og lykkjer.
Representere brøkar på ulike måtar og omsetje mellom dei ulike representasjonane.
Utvikle og bruke ulike strategiar for rekning med positive tal og brøk og forklare tenkjemåtane sine.
Matematikk etter 6.trinn
Beskrive eigenskapar og minimumsdefinisjonar av to/tredimensjonale figurar og forklare eigenskapar figurane har felles, og eigenskapar som skil dei frå kvarandre.
Bruke ulike strategiar for å rekne ut areal og omkrins og utforske samanhengar mellom desse.
Bruke variablar, lykkjer, vilkår og funksjonar i programmering til å utforske geometriske figurar og mønster.
Måle radius, diameter og omkrins i sirklar og utforske og argumentere for samanhengen.
Utforske mål for areal og volum i praktiske situasjonar og representere dei på ulike måtar.
Utforske og beskrive symmetri i mønster og utføre kongruensavbildingar med og utan koordinatsystem.
Utforske, namngi og plassere desimaltal på tallinja.
Matematikk etter 7.trinn
Bruke programmering til å utforske data i tabellar og datasett.
Bruke tallinje i rekning med positive og negative tal.
Lage og vurdere budsjett og rekneskap ved å bruke rekneark med cellereferansar og formlar.
Logge, sortere, presentere og lese data i tabellar og diagram og grunngi valet av framstilling.
Representere og bruke brøk, desimaltal og prosent på ulike måtar og utforske dei matematiske samanhengane mellom desse representasjonsformene.
Utvikle og bruke formålstenlege strategiar i rekning med brøk, desimaltal og prosent og forklare tenkjemåtane sine.
Matematikk etter 8.trinn
Lage og løyse problem som omhandlar samansette måleeiningar.
Utforske korleis algoritmar kan skapast, testast og forbetrast ved hjelp av programmering.
Matematikk etter 9.trinn
Berekne og vurdere sannsyn i statistikk og spel.
Beskrive, forklare og presentere strukturar og utviklingar i geometriske mønster og i talmønster.
Simulere utfall i tilfeldige forsøk og berekne sannsynet for at noko skal inntreffe ved å bruke programmering.
Utforske og argumentere for formlar for areal og volum av tredimensjonale figurar.
Utforske og argumentere for korleis det å endre føresetnader i geometriske problemstillingar påverkar løysingar.
Matematikk etter 10.trinn
Hente ut og tolke relevant informasjon frå tekstar om kjøp og sal og ulike typar lån og bruke det til å formulere og løyse problem.
Modellere situasjonar knytte til reelle datasett, presentere resultata og argumentere for at modellane er gyldige.
Planleggje, utføre og presentere eit utforskande arbeid knytt til personleg økonomi.
Utforske matematiske eigenskapar og samanhengar ved å bruke programmering.
Utforske og samanlikne eigenskapar ved ulike funksjonar ved å bruke digitale verktøy.
Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier
Engelsk etter 4.trinn
Bruke digitale ressurser til å utforske språket og samhandle med andre.
Tilegne seg ord, fraser og kulturell kunnskap gjennom engelskspråklig litteratur og barnekultur.
Engelsk etter 7.trinn
Bruke digitale ressurser og ulike ordbøker i språklæring, tekstskaping og samhandling.
Bruke enkle strategier i språklæring, tekstskaping og kommunikasjon.
Følge regler for rettskriving, ordbøying og setningsstruktur.
Innlede, holde i gang og avslutte samtaler om egne interesser og aktuelle emner.
Lytte til og forstå ord og uttrykk i tilpassede og autentiske tekster.
Skrive sammenhengende tekster, inkludert sammensatte, som gjenforteller, forteller, spør og uttrykker meninger og interesser, tilpasset mottaker.
Uttrykke seg forståelig med et variert ordforråd og høflighetsuttrykk tilpasset mottaker og situasjon.
Engelsk etter 10.trinn
Bruke kunnskap om ordklasser og setningsstruktur i arbeid med egne muntlige og skriftlige tekster.
Bruke ulike digitale ressurser og andre hjelpemidler i språklæring, tekstskaping og samhandling.
Bruke varierte strategier i språklæring, tekstskaping og kommunikasjon.
Lese, tolke og reflektere over engelskspråklig skjønnlitteratur, inkludert ungdomslitteratur.
Lytte til og forstå ord og uttrykk i varianter av engelsk.
Skrive formelle og uformelle tekster, inkludert sammensatte, med struktur og sammenheng som beskriver, forteller og reflekterer tilpasset formål, mottaker og situasjon.
Stille spørsmål og følge opp innspill i samtaler om ulike emner tilpasset ulike formål, mottakere og situasjoner.
Uttrykke seg med flyt og sammenheng med et variert ordforråd og idiomatiske uttrykk tilpasset formål, mottaker og situasjon.
Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier
Naturfag etter 2.trinn
Presentere egne ideer til teknologiske oppfinnelser.
Presentere funnene sine og beskrive hvordan eleven har kommet fram til dem.
Samtale om hvordan vi kan ta miljøbevisste valg og gjennomføre lokale miljøtiltak.
Undre seg, utforske og lage spørsmål, og knytte dette til egne eller andres erfaringer.
Utforske og beskrive observerbare egenskaper til ulike objekter, materialer og stoffer og sortere etter egenskaper.
Naturfag etter 4.trinn
Beskrive hvordan muskler og skjelett fungerer, og knytte dette til bevegelse.
Bruke tabeller og figurer til å organisere data, lage forklaringer basert på data og presentere funn.
Delta i høsting og bruk av naturressurser og drøfte hvordan naturressurser kan brukes på en bærekraftig måte.
Designe og lage et produkt basert på en kravspesifikasjon.
Sammenligne modeller med observasjoner og samtale om hvorfor vi bruker modeller i naturfag.
Samtale om hva energi er, og utforske ulike energikjeder.
Undre seg, stille spørsmål og lage hypoteser og utforske disse for å finne svar.
Utforske og beskrive hvordan noen stoffer kan endre seg når de blandes med andre stoffer.
Utforske teknologiske systemer som er satt sammen av ulike deler, og beskrive hvordan delene fungerer og virker sammen.
Naturfag etter 7.trinn
Beskrive og visualisere hvordan døgn, månefaser og årstider oppstår, og samtale om hvordan dette påvirker livet på jorda.
Bruke og vurdere modeller som representerer fenomener man ikke kan observere direkte, og gjøre rede for hvorfor det brukes modeller i naturfag.
Designe og lage et produkt basert på brukerbehov.
Foreslå tiltak for å bevare det biologiske mangfoldet i nordområdene og gi eksempler på betydningen av tradisjonell kunnskap i naturforvaltning.
Gjøre rede for betydningen av biologisk mangfold og gjennomføre tiltak for å bevare det biologiske mangfoldet i nærmiljøet.
Reflektere over hvordan teknologi kan løse utfordringer, skape muligheter og føre til nye dilemmaer.
Stille spørsmål og lage hypoteser om naturfaglige fenomener, identifisere variabler og samle data for å finne svar.
Utforske elektriske og magnetiske krefter gjennom forsøk og samtale om hvordan vi utnytter elektrisk energi i dagliglivet.
Utforske, lage og programmere teknologiske systemer som består av deler som virker sammen.
Naturfag etter 10.trinn
Beskrive drivhuseffekten og gjøre rede for faktorer som kan forårsake globale klimaendringer.
Bruke og lage modeller for å forutsi eller beskrive naturfaglige prosesser og systemer og gjøre rede for modellenes styrker og begrensinger.
Bruke programmering til å utforske naturfaglige fenomener.
Drøfte hvordan energiproduksjon og energibruk kan påvirke miljøet lokalt og globalt.
Gi eksempler på dagsaktuell forskning og drøfte hvordan ny kunnskap genereres gjennom samarbeid og kritisk tilnærming til eksisterende kunnskap.
Gi eksempler på og drøfte aktuelle dilemmaer knyttet til utnyttelse av naturressurser og tap av biologisk mangfold.
Gjøre rede for hvordan fotosyntese og celleånding gir energi til alt levende gjennom karbonkretsløpet.
Sammenligne celler hos ulike organismer og beskrive sammenhenger mellom oppbygning og funksjon.
Stille spørsmål og lage hypoteser om naturfaglige fenomener, identifisere avhengige og uavhengige variabler og samle data for å finne svar.
Utforske sammenhenger mellom abiotiske og biotiske faktorer i et økosystem og diskutere hvordan energi og materie omdannes i kretsløp.
Utforske, forstå og lage teknologiske systemer som består av en sender og en mottaker.
Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier
Samfunnsfag etter 2.trinn
Samtale om korleis ulike kjelder, inkludert kart, kan gi informasjon om samfunnsfaglege spørsmål
Utforske og gi døme på korleis menneska påverkar klimaet og miljøet, og dokumentere korleis påverknadene kjem til syne i nærmiljøet
Utvikle og presentere samfunnsfaglege spørsmål
Samfunnsfag etter 4.trinn
Beskrive kultur- og naturlandskap i Noreg og samtale om korleis historiske og geografiske kjelder, inkludert kart, kan gi informasjon om landskap.
Presentere årsaker til at samane har urfolksstatus i Noreg, og beskrive forskjellige former for samisk kultur- og samfunnsliv før og no.
Reflektere over samanhengen mellom personleg økonomi og forbruk hos den enkelte.
Utforske kulturminne og korleis menneska levde i den tida kulturminna er frå, og samanlikne med korleis vi lever i dag.
Utforske og gi døme på nokre sider ved berekraftig utvikling.
Samfunnsfag etter 7.trinn
Presentere ei aktuell nyheitssak og reflektere over forskjellar mellom fakta, meiningar og kommersiell bodskap i mediebiletet.
Reflektere over korleis kommersiell påverknad kan verke inn på forbruk, personleg økonomi og sjølvbilete.
Utforske hovudtrekk ved historia til samane og dei nasjonale minoritetane i Noreg og presentere rettar samane og dei nasjonale minoritetane i Noreg har i dag.
Utforske korleis menneske i fortida livnærte seg, samtale om korleis sentrale endringar i livsgrunnlag og teknologi har påverka/påverkar demografi, levekår, busetjingsmønster.
Samfunnsfag etter 10.trinn
Bruke samfunnsfaglege metodar og digitale ressursar i eigne undersøkingar, presentere funn ved bruk av digitale verktøy og drøfte kor gyldige og relevante funna er.
Gjere greie for årsaker til og konsekvensar av sentrale historiske og notidige konfliktar og reflektere over om endringar av nokre føresetnader kunne ha hindra konfliktane.
Gjere greie for årsaker til og konsekvensar av terrorhandlingar og folkemord, som holocaust, og reflektere over korleis ekstreme haldningar og ekstreme handlingar kan førebyggjast.
Reflektere over likskapar og ulikskapar i identitetar, levesett og kulturuttrykk og drøfte moglegheiter og utfordringar ved mangfald.
Utforske korleis teknologi har vore og framleis er ein endringsfaktor, og drøfte innverknaden teknologien har hatt og har på enkeltmenneske, samfunn og natur.
Utforske ulike plattformer for digital samhandling og reflektere over korleis digital deltaking og samhandling påverkar forma på og innhaldet i samfunnsdebatten.
Vurdere korleis arbeid, inntekt og forbruk kan påverke personleg økonomi, levestandard og livskvalitet.
Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier
K&H etter 2.trinn
Eksperimentere med form, farge, rytme og kontrast.
Studere form gjennom å tegne, male og fotografere.
Undersøke egenskaper ved materialer og dele sanseerfaringer.
Utforske ulike visuelle uttrykk og bygge videre på andres ideer i eget skapende arbeid.
Vise fram og presentere objekter gjennom utstilling eller samling.
K&H etter 4.trinn
Formidle og vise fram eget arbeid gjennom utstilling.
Gjennomføre kunst- og designprosesser ved å søke inspirasjon, utforske muligheter, gjøre valg og lage egne produkter.
Tegne form og dybde ved bruk av virkemidler som overlapping og forminskning.
K&H etter 7.trinn
Bruke digitale verktøy til å planlegge og presentere prosesser og produkter.
Bruke programmering til å skape interaktivitet og visuelle uttrykk.
Bruke ulike håndverktøy og elektriske verktøy for å bearbeide og sammenføye harde, plastiske og myke materialer på en trygg og miljøbevisst måte.
Bruke ulike strategier for idéutvikling og problemløsing.
Bygge og eksperimentere med stabile konstruksjoner.
Designe og lage en utstilling som viser fram prosess og produkt.
Undersøke materialene i ulike gjenstander og vurdere funksjon, holdbarhet og muligheter for reparasjon og gjenbruk.
Utforske og reflektere over hvordan følelser og meninger vises i kunst, og bruke symbolikk og farge til å uttrykke følelser og meninger i egne arbeider.
K&H etter 10.trinn
Fordype seg i en visuell uttrykksform og/eller en håndverksteknikk, utforske muligheter gjennom praktisk skapende arbeid og presentere valg fra idé til ferdig resultat.
Reflektere kritisk over visuelle virkemidler og eksperimentere med ulike visuelle uttrykk i en skapende prosess.
Utforske hvordan digitale verktøy og ny teknologi kan gi muligheter for kommunikasjonsformer og opplevelser i skapende prosesser og produkter.
Utforske muligheter innenfor håndverksteknikker og egnet teknologi ved å bearbeide og sammenføye harde, plastiske og myke materialer.
Utvikle løsninger gjennom en stegvis designprosess og vurdere holdbarhet, funksjon og estetisk uttrykk.
Visualisere form ved hjelp av frihåndstegninger, arbeidstegninger, modeller og digitale verktøy.
Vurdere materialers holdbarhet og muligheter for reparasjon og gjenbruk, og bruke ulike verktøy og materialer på en hensiktsmessig og miljøbevisst måte.
Ingen aktiviteter ble funnet etter dine kriterier